Lovets sista dag

Hej på er!
 
Jag har den senaste veckan åtnjutit ett välbehövligt sportlov. Planen hade varit att ta det lugnt, hinna sova lite och plugga ikapp hemma i Fotskäl. Det har kanske inte gått jättebra med det... Mestadels har jag jobbat faktiskt, så mycket mer än så har jag inte hunnit med. Lite tid med familjen och kompisar har det också blivit förstås och det är väl tur det.
 
Sen var vi iväg upp till Norge en sväng torsdag - söndag veckan innan för att åka lite skidor. Det var vår familj och ett annat gäng så vi var några stycken - jättemysigt. Hotellet var supertrevligt, åkningen bra och några köer fanns inte så långt ögat kunde nå. Skeikampen som det heter kan jag med andra ord varmt rekommendera!
 
Ezmeralda har fått klara sig utan mig i hela nio dagar med sin medryttare och två av mina kompisar som sällskap. Från vad jag har hört har det väl gått lite halvbra med det, hon har inte riktigt skött sig tydligen och därför fått stå ett par dagar mer än vad hon kanske borde, vilket inte direkt hjälpt problemet. Hon verkar i alla fall rätt nöjd med att jag är tillbaka. När vi var i ridhuset igår var hon riktigt, riktigt fin och idag kändes hon också rätt trevlig när vi joggade ute.
 
 
Bjuder på två härliga bilder från de magiska Norge-fjällen
 











Kom ihÂg mig?