Födelsedagshelg

Den här helgen har verkligen gått i ett - helt galet vad fort den flög förbi. Både Emelie och jag har fyllt år så det har upptagit en väldig massa tid och sen har det varit en del annat med jobb också.
 
På lördagen var vi inhyrda parkeringsvakter till Chris Burton-clinicen på Flyinge. Ett par timmars frysande ute på parkeringen var resultatet av detta, men vad gör man inte för bidrag till vår studentresa? Finaste Emsis fyllde år då också så vi fick ett tårtkalas för oss båda med en superfin tårta och paket. Jättemysigt verkligen, de finaste vännerna har vi sannerligen jag och Ems ♥ Kvällen bjöd sedan på supergod sushi på Zen i Lund och sen några drinkar på stan. 
 
Igår var det full rulle redan från tidig morgon med morgonfodring i vårt stall innan jobbet. Finaste Sofia hade fixat en födelsedagsfrukost med pannkakor till mig mellan de båda stallen vilket var en perfekt start på dagen. Sedan var det en gammal kompis till klassen som kom ut och fotade ett gäng av oss med hästarna i snön i parken i det fina vädret. Jättehärligt var det att rida, kan bara hoppas att bilderna blev lika underbara. Z var helt kaos med att det var så många andra hästar och bockade runt som en idiot. lyckligtvis satt jag kvar i alla fall! Kvällen spenderades med ytterligare en superfin tårta och sen filmmys. En helt okej födelsedag ändå...!
 
Men nu jäklar ska jag dra igång min första vecka som 19-åring med storm. Hoppas era måndagar också blir bra!
 
 


Anita    ï  

Fina bilder :D

Josefin    ï  

Åh vad mysig helg! :)










Kom ihÂg mig?