Host host

Har den senaste veckan (nästan i alla fall...) legat nedbäddad under fem lager täcken och frusit och hostat omvartannat. Feber, förkylning och en ruskig hosta som inte velat ge med sig - usch för att vara sjuk verkligen. Och så här sjuk har jag nog inte varit sen den där gången i sjuan när jag hade lunginflammation och var sjuk i två veckor i sträck... Nu har jag i alla fall påbörjat en antibiotikakur, fått en starkare hostmedicin och börjat komma till liv igen, jätteskönt verkligen!
 
Ezmeralda har fått vila en del nu när jag varit sjuk, men även ridits av medryttaren och av mig häromdan när jag dumdristigt nog tyckte att det var en bra idé att rida med hög feber... Inte jättesmart. Förhoppningsvis ska jag vara fit for fight igen inom loppet av två dagar eller så hoppas jag på, det hade varit skönt att inte tappa alltför mycket varken i skolan eller med Z. Det är verkligen såå mycket nu i skolan så man har inte riktigt råd att missa nåt.
 
Hur är det med er? Stressigt med jobb och skola eller tar ni det bara lugnt och njuter av höstsolen?
 
 Jag och favvis förra hösten


Anonym    ï  

Krya på dig!










Kom ihÂg mig?