Drar norrut

Nu lämnar jag jobb och hästar för ett par dagar och drar till Stockholm över helgen. Så mycket som jag har jobbat det senaste tycker jag att det är en rätt välförtjänt semester och det ska bli väldigt skönt faktiskt.
 
Jag och Annie tar tåget upp nu i eftermiddag och så ska vi möta upp några av våra Flyingepolare där uppe. De inhemska stockholmarna ska sedan få stå ut med att turista med oss under helgen, får se hur det går...
 
Min kompis Hanna ska pyssla om Ezmeralda så det går ingen nöd på henne. Speciellt inte med den enorma gräshagen hon går i nu med sina ardennerkompisar. Blir nog skönt för henne också att få en lugn helg efter ett par dagar med mycket hårt arbete så kan vi köra på ordentligt igen nästa vecka.
 
Ni får ha en superbra helg hörni så hörs vi i nästa vecka!
 
 


Tilda    ï  

Åh vad mysigt med Stockholm och lite semester. Hoppas du får det jättebra! <3

Johan    ï  

Hade ni en bra helg i Stockholm sen?
Gjorde ni något särskilt, eller hängde ni mest bara runt? :)

Ha en fin dag imorgon!

Svar: Jättehärligt hade vi det verkligen! Vi turistade lite, var på tekniska och gick i prideparaden :)Detsamma!
liveloveride.blogg.se










Kom ihÂg mig?