Veckans blogg

Tänkte att vi nu ska börja att ha veckans blogg här på liveloveride. Varje onsdag väljer vi ut en blogg som vi tycker förtjänar att lyftas fram lite extra. Det kan vara en av er läsare eller någon annan som har en blogg vi tycker är riktigt bra och som vi vill rekommendera för andra.
 

Den första blogg vi kommer att tipsa om, veckans blogg v.32, är denna tjej. En superfin blogg som alltid är rolig att kika in på. Josefin skriver läsvärda och tänkvärda inlägg och hennes Pelle är jättefin. Sen är det lite roligt att hon precis som jag gått på Hippologigymnasiet i Flyinge... :)
 
Så kika in på Josefins blogg tycker jag och tipsa gärna om ni vet någon blogg som förtjänar att lyftas fram som veckans blogg nästa vecka!
 
 


Emelie Andersson    ï  

sv: ja det gör man faktiskt. Men jag tror faktiskt bara att det var en ögonblicksbild för resten såg väldigt fint ut. Sen var inte jag så länge på just dressyren men under tiden jag var där så :)

Ellen - tävlingsryttare    ï  

Vilken kul grej! Jag är ständigt på jakt efter fler bloggar att läsa och tar gärna emot tips!

Divorce your horse    ï  

Vilken bra blogg och vilken rolig idé att lyfta bloggare :)










Kom ihÂg mig?