Ingen ringorm!!!

Jag fick beskedet nu i eftermiddags och Ezmeralda hade ingen ringorm! Veterinären hade bara lämnat ett meddelande så jag har inte pratat med henne, men tänkte ringa henne imorgon och säkerställa att det är okej att flytta henne nu, men det borde det vara. Så i helgen kommer min älskling hit!!! Som jag saknat henne, det är rätt tråkigt att inte ha häst när man är i Flyinge liksom.
 
Annars händer det inte så mycket. De två första dagarna i skolan har avklarats och det känns som att detta året kommer att bli tufft trots ett luftigare schema. Man känner sig redan trött liksom, det är på den nivån haha. Vi har gymmat en del, badat i ån och bakat bröd. Det vanliga elevhemsmyset helt enkelt.
 
Imorgon ska vi ha inspark på Flyinge för alla de nya ettorna och det är vi som håller i den traditionella poängjakten i år. Det kommer att bli grymt! De vet inte vad som väntar dem... hehe
 
Hur har era första skoldagar varit, ni som börjat skolan nu?
 
 Saknade hestisen från i juli


Kimmey :)    ï  

Va skönt!

Sv: I en vecka, har dock bott i usa i ett år :)

Johanna    ï  

Gud vad skönt att hon inte hade ringorm, hoppas verkligen hon får flytta till flyinge nu så du får återförenas med din älskade pålle! :)










Kom ihÂg mig?