Imorgon är det dags!

Vi börjar inte förrän 12.15 imorgon (god bless den som glömde lägga in samhäll på morgonen...) så jag hinner med att ha hovslagaren ute på morgonen så att den där skon äntligen blir påslagen. Med andra ord får jag äntligen rida igen imorgon kväll! Efter två veckors uppehåll nu känns det verkligen på tiden att börja få rida henne igen. Visserligen har vi haft det väldigt mysigt de senaste dagarna ändå med mycket pyssel, gos och massage, men ridningen blir ändå snäppet bättre.
 
Speciellt då jag pratat med min tränare Linda i stallet idag och börjat prata lite om hur vi ska lägga upp träningarna i höst. Ska försöka se till att vi tränar varannan vecka, det är väl dit plånboken håller skulle jag tro. Jag är i alla fall väldigt taggad och det ska bli jätteroligt att visa Linda vilken utveckling hon gjort över sommaren!
 
Då hon ändå stått nu ett tag ska vi bara mjukstarta imorgon och bege oss ut på en joggingrunda runt terrängbanan och i parken ungefär. Känna lite på henne och låta henne gå i lång och låg form. Sen kan vi öka upp det lite allteftersom. Åhh som jag längtar!
 
 
 
 
 


Sara    ï  

Vilken fin blogg du har! Headern är jättefin :)










Kom ihÂg mig?