Det rullar på

Hallihallå favoriter!
 
Dålig uppdatering det senaste, men kan skylla på att det faktiskt inte händer speciellt mycket intressant för tillfället. Jag har jobbat vääldigt mycket, tagit en del extrapass för att jag kan liksom så att man har lite pengar till hösten när man blir fattig igen. 
 
Ezmeralda har haft veterinären ute för sin svamp. Hon trodde inte att det var ringorm, men det kan ändå vara så prover är skickade till labbet. Beroende på hur snabbt vi får svar tillbaka kan hela nerflyttningen av Z till Skåne bli kaos...
 
Annars är hon fin min prinsessa. Just nu vilar hon ett par dagar eftersom hon fått en spark av den nya ponnyn som kommit och var lite svullen i ena bakbenet igår. Bättre att vara på den säkra sidan! Men innan dess gick hon jättefint, vi har börjat leka lite med en början till byten på en rak linje och hon har börjat förstå grejen. Nu är det bara att fortsätta träna så att hon blir starkare och orkar och kan koordinera sina ben lite bättre i bytet.
 
Något speciellt ni vill läsa om? Har rätt dålig motivation till bloggen just nu...
 
 
 


Emelie Andersson    ï  

Åh vilken fin och härlig bild :)

sv: ja det kan jag tänka mig, hoppas att du hittar en massa fint :)

Divorce your horse    ï  

kul att hon går bra :) Hoppas att "svampen" och benet blir bra snart också!

Amanda Jona [SPONTAN]    ï  

Håller tummarna för ett allting går bra med svaren från veterinären! :)










Kom ihÂg mig?