Anna-träning ikväll!

Sista dagen hemma innan jag åke rner till Skåne igen och Anna hade tid att komma ut och ha träning, kan det bli bättre?! Jag får ta tåget ner och lämna Z här uppe tillsvidare tyvärr, förhoppningsvis får vi tillbaka ringormsproven negativa imorgon och då får jag åka upp igen så att vi kan köra ner henne i helgen. Men det får vi se hur det blir med det.
 
Idag har jag i alla fall börjat dagen med att fixa en massa tidsinställda till bloggen. Det är bäst att passa på när man har lite ledig tid, när skolan börjar lär det bli kaos igen, men nu har vi i alla fall några på lager. Sedan har jag gjort ett yogapass, jätteskönt men lite mer intensivt idag än igår, har börjat med en 30 day yoga challenge där det trappas upp lite för varje dag.
 
Dagen ska spenderas med att packa både åt mig och Z för att underlätta, ska skriva lite på praktikrapporten som ska in på söndag (#help) och sen blir det Anna-träning vid 17. Idag ska vi kolla av hur slutorna fungerar och fortsätta att jobba med dem utifrån dagsläget. Ska bli roligt! Har jag tur hinner Hanna ta sig hit efter skolan och fota och filma lite, men kan inte lova något. Hade varit roligt att visa er i alla fall!
 
Vi hörs ikväll!
 
 


Ellen - tävlingsryttare    ï  

Hoppas träning gick bra. Vilken härlig bild!










Kom ihÂg mig?