2016

Här kommer min lilla årssammanfattning som nu mera börjar bli lite av en traditon. Men det är en utav dom roligare inläggen att ha och titta tillbaka på för mig själv. Sen har ni ju hängt med och kan säkert minnas några av dessa grejerna.
  • Överst detta året kommer helt klart va att jag blev medryttare på min fantastiska Maistro. Ett beslut som jag inte kommer ångra med honom så kom så många möjligheter. Ägaren är fantastisk som hittar på en massa roliga saker med eller utan planering, vi kör! Ser fram emot ett grymt 2017!
    Denna älskade lilla knashäst♥


  • Jag, Elin och Minna lekte tågluffare i några dagar och tog oss runt med en massa packing. Dock avslutades den inte på de bästa sättet men vem tusan bryr sig, vi hade roligt som tusan!
    Hittade ingen annan bild....
  • Sen kom de en liten krabat som klev rakt in i mitt hjärta! Min älskade lilla katt Astrid! Så mycket liv de har varit runt denna katt, men jag har aldrig slutat kämpa för henne och nu är hon där hon ska vara, hos mig!

 

De va de 3 större tillfällerna som jag tänkte ta upp. Här kommer lite bilder från andra tillfällen:


Från träningen som vi red för Emma Emanuelsson.

I somras när jag och Elin va och hälsade på gamlingen Merlin♥
 
En bild från senaste Pay&Ride´n med Maistro

//Hanna


Ellen - tävlingsryttare    ï  

Härliga bilder!










Kom ihÂg mig?