Våren kom till sist!

...och såklart ligger jag inne med feber.
 
Igår var det (enligt mina vänner som faktiskt spenderade tid utomhus) den vårigaste dagen hittills i år. Och idag se det ut att bli minst lika fint. Självklart passar jag då på att bli sådär extremsjuk som jag blir i perioder. Det är aldrig så att jag bara blir sådär lite vanligt sjuk utan när jag väl blir smittad av något blir jag helt utslagen i min säng i cirkus en vecka. Yay!
 
Nu känner jag mig visserligen en liten aning bättre idag än igår, men fortfarande inte i form att lämna sängen tyvärr. Förhoppningsvis mår jag lite bättre i eftermiddag så att jag kan åka till stallet och lägga om Ezmeraldas sår. Hon har tappat en sko nu, vilket nästan är lite skönt, för då behöver jag inte känna någon press att hon ska motioneras också. Hovis kommer imorgon och slår på den i alla fall.
 
Min dag idag ska alltså även den spenderas inomhus i försök att kurera mig själv. På lördag åker vi till Hamburg för Ed Sheeran och direkt när vi kommer tillbaka måndag morgon ska vi ta flyget upp till Stockholm för finalveckan i Unga Forskare så det är inte direkt lämpligt att vara sjuk...
 
Hoppas ni mår aningen bättre än vad jag gör och kan passa på att njuta av det fina vädret!
 
 
Bjuder på en gammal bild på en långhårig Z











Kom ihÂg mig?