Fredag

Idag blev det faktiskt lite gjort för alla tre hästarna. Hanna sov över och åkte hem efter lunch så vi höll på och pysslade med dem en hel del på morgon och förmiddag.
 
Ezmeralda lasttränade vi lite med vilket kändes väldigt välbehövligt då hon krånglade som tusan i början och inte ville alls. När hon väl gått in en gång var det däremot inga problem utan vi kunde gå in och ut flera gånger och en av dem försökte hon faktiskt springa före mig in! Sen gjorde vi henne även riktigt fin och tog lite kort och senare på kvällen gick jag en promenad med henne vilket var supermysigt.
 
Även Saga och Palle fixades till för att fotas lite och fick dessutom stå ut med lite longering. Saga, som annars bara går i pass, taggade till rejält idag och både travade och galopperade. Enligt hennes ägare kan hon inte ens trava så ni kan ju gissa om jag blev förvånad! Palle skötte sig fint han med.
 
Sedan tog tag i mig själv lite på kvällen och putsade allt läder, vilket verkligen var på tiden, innan jag stack hem till mamma. Har varit här nu på kvällen och hängt med mina bröder vilket var ett tag sen. Supermysigt!
 
Vad har ni gjort idag?
 
 
Snyggponny!











Kom ihÂg mig?