2015

Minns ni att jag skrev ett sådant här inlägg om 2014, som dock kom upp 3 månader in på 2015 där jag skrev om minnen från året som varit. Så tänkte att jag gör ett liknande om detta året som bokstavligen har sprungit iväg!

  • Känner rent spontant att tävlingen ska stå överst! 1 veckan innan tävlingen, hejsan svejsan så var jag anmäld till en  LB:1.
    Jag var så nervös, var snurrig när det gällde programmet och att gå in första gången på en dressyrbana och få högsta procenten på dagen, dessutom på en häst som jag hade suttit på 5-6 gånger innan förvånar mig ännu.


  • På nått sätt så måst jag få in Merlin här med tanke på att vårat kapitel är avslutat som medryttare. Men jag rider ju honom när jag känner för det. Men jag något otroligt tacksam över att jag fått rida och lära känna denna häst.
    Känslan Elin sa att till och med hon tyckte det va lite sorligt så förstår ni! Hon har inte varit med så väldans många gånger på dessa 2½ år jag har varit där. Men man kan inget annat än att gilla dom hästarna!
     
  • Måste även skriva med tillfället när jag var med Elin när hon tränade. Jag tog massa bilder och blev hur fina som helst sen raderades alla bilder! Paniken... Men som tur var lyckades vi (Elin) rädda dom. Har aldriga blivit så glad över ett par bilder ;) Helt ärligt tror inte jag sett Z gå så fint!
    Tycker ni inte Elin ska lägga ut mer bilder från detta tillfälle?
     
    Vill ni läsa om saker som hänt i sommar så kan ni läsa det HÄR!











Kom ihÂg mig?