Min kamerautrusting

Här kommer del 3 i kamerautrusting fast med sånt jag skulle vilja ha.
 
  • Jag skulle verkligen vilja ha ett till objektiv, ett objektiv som är grym till rörelsebilder i dåligt ljus, för enligt mig är det näst intil omöjligt att ta en bra bild i ett ridhus med lite si så där bra belysning. Men jag vet inte något bra objektiv till det eller vad jag kan göra för att det ska bli bra bilder, för det är så ofta man är och tar kort i ett ridhus, eller i skymmning.

  • Sen extra blixt skulle aldrig sitta fel, det är något jag har saknat ibland, är det mörkt ute räcker inte kamerablixten till riktigt.
     
  • Kanske inte är någon fotoutrustning men jag vill verkligen gå en fotokurs och lära mig, hur man gör för att det ska bli på olika sätt. Liksom något jag verkligen skulle vilja veta hur man gör är att ta en bild på en häst och och bakgrunden är hel svart, det är liksom sååååå coolt och snyggt. Någon som vet hur man gör?
 
En bild...Nehe, det menar du inte Hanna
 

/Hanna











Kom ihÂg mig?