Godmorgon måndag!

Jag har haft en väldigt trevlig helg spenderad hemma i Fotskäl. Där har jag hunnit med att jobba lite, träffa familjen och hänga hemma hos världens bästa Hanna några timmar igår innan tåget ner till Skåne rullade iväg. Det är alltid lika mysigt att få komma hem och bara släppa all stress, om än bara för en helg.

Z har fått hänga med Annie och Emma nu när jag varit borta och det verkar ha gått rätt så ändå. Däremot är det fullt krut i lilla damen från vad jag hört, det går i hundraåttio oavsett vad man gör haha. Roligt att hon är full med energi i alla fall!

Den här veckan blir min sista som artonåring för på söndag fyller jag nitton och påbörjar sista året som tonåring. Är jag för ung för att börja bli åldersnojig...? Haha nä men det ska bli kul ändå, var ju hemma denna helgen så vi ska väl bara fira lite på elevhemmet tror jag.

Idag har jag en relativt kort skoldag framför mig då sista lektionen blev inställd. Vi slutar redan innan lunch så jag ska passa på att dra en vända till gymmet efter skolan, känns välbehövligt. Sen ikväll är det resurstid i Crafoord och jag ska passa på att gå dit och utnyttja den med Z för första gången. Hon har inte varit tillräckligt igång tidigare veckor, men nu känns det som att vi skulle må bra av lite tränarhjälp...

Ha en bra dag hörni!












Kom ihÂg mig?