Fräsch(are) Z och Ed Sheeran

Hallihallå till er som kikar in här såhär en onsdagskväll!
 
Jag har spenderat första halvan av veckan nergrävd i sängen med feber och en dunderhosta. Nu har jag sett i princip alla filmer värda att se på Netflix, sovit mer än vad jag gjort den senaste månaden sammanlagt och fått en rejäl stallabstinens. Febern har gett med sig och lite hosta kan man leva med så nu känner jag att sjukheten får vara över för den här gången.
 
Ezmeralda var minst sagt glad att se mig idag, hon har fått umgås med Emma och Sofia de senaste dagarna och faktiskt inte träffat mig sen i lördags. Vi begav oss bort till ridhuset för att jogga lite, fokus var väl mest på att känna igenom henne och få henne lösgjord genom kroppen eftersom vi fortfarande håller på att komma igång efter vilan. Hon kändes faktiskt över förväntan, till en början fortfarande lite knackig, men det släppte rätt så bra tyckte jag. Mot slutet var hon riktigt trevlig faktiskt. Väldigt mjuk och lösgjord igenom hela kroppen framförallt, men jag tyckte även att hon faktiskt blev bättre i steget än vad hon varit innan. Jag har tyckt att hon varit ovanligt kort i steget det senaste, men det kändes rätt bra idag. Hon är i alla fall fantastisk min lilla häst, så jäkla ambitiös och arbetsvillig! ♥
 
Annars idag så har vi bokat en liten spontantripp till Hamburg; jag, Line och Emelie. Ed Sheeran släpper sina biljetter till Europaturnén imorn och vi kom lite spontant på att det nog skulle vara roligare att åka till Hamburg för att se honom än till Stockholm. Någon annan som tänkt gå?
 
 
 


Amanda    ï  

Skulle vilja gå igen, såg honom i Stockholm förut! :)

Anita    ï  

Trist med förkylningen... Men bara att vila som gäller, tur att Netflix finns, haha ;)










Kom ihÂg mig?