Mycket häst

Gokväll!
 
Lite dåligt med inlägg från min sida men känns som dagarna går i ett just nu. Skola varje dag, de är nog tack vare att jag att Maistro 2dagar i veckan som jag faktiskt lyckas hålla kolla på vilken dag, annars hade jag lika väl kunna gått ut till bussen och väntat en lördag lika väl, hahaha!
 
Vad händer annars då? För mig är de som sagt mest skola och  senhästar, torsdagar och fredagar rider jag i skolan också så nu blir de en hel del ridning och hästar. Inget jag tackar nej till men jag är helt slut på helgen.
Imorgon efter skolan och ridningen där så har jag även lyckats boka in en träning på Maistro. Vi får se hur det går, förhoppningsvis sköter sig Maistro lika bra som han gjorde sist och även i måndag när vi trimmade lite själva i padocken. Känns just nu som de kan va min ridning som förstör eftersom jag troligtvis är jätte trött men vi kämpar på!
Nästa vecka ska vi ta de lite lugnt och sträcka ut i skogen utan några större krav!
Hoppas allt är bra med er!
 











Kom ihÂg mig?