Härligt att vara tillbaka!

Godmorgon mina vänner!
 
Jag lyckades överleva resan igår med livet i behåll, vilket var ungefär vad jag hade hoppats på så det kändes bra. Avstigningarna från tågen var det allra värsta med all packning, men tack och lov var folk omkring väldigt hjälpsamma. Lyckades missa bussen i Flyinge, men som tur var kunde jag lifta med bästa Andrea och hennes mamma, tack!!!
 
Sen gick kvällen verkligen i ett. Träffade alla härliga människor efter sommaren, packade upp och bar flyttkartonger i en oändlighet och jagade föl som hade rymt. Härligt att var tillbaka! Det känns alltid så konstigt när man flyttar mellan Flyinge och Fotskäl för båda ställena känns som hemma nu så det blir en verklig omställning varje gång. Men nu börjar jag känna mig hemmastadd här nere igen trots att vi fortfarande har en del kvar att packa upp och fixa på rummet.
 
Däremot känns det verkligen konstigt att vara här nere utan Z, det har jag aldrig varit innan. Att inte ha någon hestis att åka och pyssla med innan skolan (vi börjar 13 idag) eller några hästgrejer att packa upp. Jaja, provsvaren ska komma idag så förhoppningsvis har jag min älskling här nere redan imorgon om de är negativa. Istället har jag haft en väldigt lugn morgon, åt frukost lääänge och gjorde ett yogapass. Skönt det med faktiskt!
 
Vi ska mjukstarta här på Flyinge idag bara och börjar vid ett med lite information och någon brandgenomgång. Skönt att slippa släpa sig in till Lund och Polhem tycker jag.
 
Vad gör ni idag? Har ni börjat skolan/jobbet än eller är ni fortfarande lediga?
 
 Finaste Flyinge


Johanna    ï  

Skönt att vara tillbaka och komma in i rutiner igen. Håller tummarna för Ezmeralda!<3
~~
Svar: Tack snälla. Så himla kul att läsa dina åsikter, det gläder mig att du tycker om bloggen:)

Divorce your horse    ï  

Hoppas att du får ett riktigt bra läsår och att Z snart är hos dig! :)

Svar: Det hoppas jag med!
liveloveride.blogg.se

Emelie Andersson    ï  

Så himla fint! Förstår att båda känns som hemma! :)










Kom ihÂg mig?