Godförmiddag

Kom precis hem från skolan och ska äta lite innan jag ska börja dra mig till stallet. Idag är de träningsdags igen, är verkligen jätte spänd. Men ska försöka att inte ha förstora förhoppningar men inte så lätt när man de gick som hejsan i lördag.
Han gick verkligen fram, annars är Maistro ofta den hästen som man lite får trycka fram. I lördags var han istället att han vill ha tygel och springa snabbare, men de va bara att klappa och ta tillbaka honom. Han va super duktig, försökte få upp filmen jag la upp på instagram. Men tror jag måste ha en öppen instagram för att kunna lägga in den tyvärr men lägger en länk här till filmen om ni kan se den via den!
https://instagram.com/p/BJDQkp_AFHQC6JqB_wmf4E4x3ZY3q8PNgcywp80/
Om inte, så kommer de bilder från idag, Elin ska med mig en sista gång innan hon åker ner till Skåne. Super snällt verkligen <3 Denna gång med med lite bättre väder så slipper kameran bli blöt
Hoppas ni har en fortsatt bra måndag!
Bild från i fredags