Fin Z imorse

Både idag och igår har Z fått gå lite längre uterundor tillsammans med Vivi och Fideli. Igår kändes hon lite seg, men annars trevlig. Idag var det lite mer krut i henne i alla fall. Hon fick springa på lite extra i några uppförsbackar och herregud vad det gick! Jättenöjd verkade hon också så det var väldigt roligt. Efteråt fick hon jobba i lite längre och lägre form med skänkelvikningar och tempoväxlingar längs vägen. Jättenyttigt när man kan ta vara på uteritterna till sånt tycker jag för man får så mycket framåtbjudning helt gratis.
 
För övrigt så har vi inte fått tillbaka provsvaren än så det är lite oklart hur det blir med svampen. Hon ser mycket bättre ut och pälsen är nästan tillbaka på de flesta ställena så det ser ju lovande ut. Sen var det bra om det tog längre tid att få svar också sa veterinären för ett positivt svar visar sig oftare lite tidigare än de två veckorna det ska odlas.
 
Just nu är jag hemma hos Hanna. Vi har varit en sväng hos Maistro och nu ska vi bara chilla och ta det lugnt resten av kvällen. Skööönt! Sen jobbar jag 7-21 både lördag och söndag så det ska bli härligt att vila upp sig lite ikväll.
 
Ha en superbra fredag hörni!
 
 
 
 


Josefin    ï  

Åh jag verkligen älskar att jobba på ute med hästarna, uteritterna går ju minst lika bra att arbeta sin häst på som under ett pass på banan :)
Kul att det gick bra för er! :)

madeleine magnusson    ï  

Men åh älskar bilden, så söt!










Kom ihÂg mig?