Photoshoot på gång!

Jag och Elin planerar att ha en sista photoshoot med Merlin och Leo. Tänkte att ni ska få vara med och bestämma hur outfiten ska se ut.
Det enda som egentligen är bestämt är schabraket

Det här känner ni igen va?  Det ligger i en höökspåse på mitt rum och samlar damm, hehe.
Men ser är det resten, hade jättegärna velat linda Merlin men har inga lindor och vet inte om jag vill lägga pengar på det för en gång. Så troligtvis blir det de gamla vanliga svarta benskydden.
Så frågan är: ska jag ha mina JW-byxor(marinblå med röda och vita sömmar och flaggan)
Eller
(Bild från google)                                           Jeansliknande från hööks
Sen tröja är det antingen en HV-Polo långärmad röd
Eller en marinblå "stickad" långärmad tröja med en vit pike under. Hittade tyvärr ingen bild, men det är den tröjan jag har på mig på bilderna i headern.
 
 
Vad tycker ni?
/Hanna
 


Katarina    ï  

Jag älskar ju JW så lätt väl för mig (;










Kom ihÂg mig?