Throwback thursday

En relativt ful bild (mamma och kameran är inte bästa vänner), men den betyder verkligen jättemycket för mig. Det här var från min och Ezmeraldas allra första riktiga tävling. En LA:4 hos Flyinge ryttarförening. Lånad kavaj, lånad sadel, lånat träns och tusen fjärilar i magen men så nöjd jag var efteråt! Jättejättestolt över min fina häst och att vi tog oss igenom på sådär 57 % eller något. Mitt mål hade varit att överleva...
 
Nu ska hon sättas igång efter vilan och vi ska äntligen (förhoppningsvis) komma ut och tävla LA igen i höst. Med en häst som är lite starkare, lite mer bärig och allmänt såå mycket finare. Sjukt taggad!
 
 


Emelie Andersson    ï  

Jag förstår att du är taggad! Tycker du ska vara jättenöjd och stolt över att ni gjorde det! :)

Jag har inte sett er nya header, den var verkligen jättefin :)

Johanna    ï  

Så härligt gammalt minne. Och trots att fokuset inte är at it's best på bilden så är ni väldigt fina!










Kom ihÂg mig?