Stressat igen

Tack för alla fina kommentarer det senaste, man blir lika glad varje gång!
 
Nu är det plugg inför mitterminsprov i matte fyra på fredag som tar upp den mesta av min tid, på det ska man hinna stallet, mat och sömn. Och en del annat plugg också såklart. Uppdateringen kommer att bli lite lidande det närmsta tyvärr då det är väldigt mycket stora saker som radar upp sig nu, även utöver matten. Stora uppgifter, deadlines och evenemang som kräver tid och energi.
 
Z gick ett kort pass på täckta banan idag och skötte sig relativt bra tycker jag. Hon svarade bra både fram och tillbaka vilket var mitt fokus för passet så jag är nöjd med henne. Imorgon ska medryttaren ha henne då jag har körlektion efter skolan och sedan måste sistaminutenplugga matte som bara den. Ett väldigt vinnande koncept.
 
Ha det så bra tills vi hörs nästa gång!
 
 
 


Karoline    ï  

Vad är den täckta banan för något? Under tak? Hahaha, så blåst fråga men blev väldigt nyfiken ;)

Josefin    ï  

Lycka till med matteprovet! :)










Kom ihÂg mig?