Dags för semester!

Det har varit hektiskt det senaste kan jag lova! På en dryg vecka har jag hunnit jobba både i travstallet jag fått sommarjobb i och börjat med introduktionsdagarna på mitt andra sommarjobb på ett äldreboende. Dessutom har det blivit en spontantripp till Skara, ett par dagars häng med Hanna (vilket jag nämnde) och en hel del arbete med att förbereda hästarnas stora sommarhage de snart ska flytta till. Självklart även en del häng med min favoritpålle. Hon trivs jättebra med flocken och betet än så länge så det känns skönt!
 
Nu ska jag dock lämna dem några dagar för att åka på en liten spontansemester med Hanna och Minnah. Vi börjar med att åka upp till Åmål och tälta på en campingplats där en natt och sen efter det får vi se vart vindarna för oss haha. Ska bli jättehärligt att bara hänga med mina tjejer, vi träffas alltför sällan nuförtiden. Camping brukar i vanliga fall inte riktigt vara min grej, men jag känner att det blir lite vad man gör det till så nu har jag inställt mig på attd et blir superkul. Särskilt som detta antagligen blir det enda jag åker iväg i sommar eftersom jag jobbar så mycket...
 
Ska ni åka iväg på nåt roligt i sommar? Var och när? Tell meee!!
 
Finaste igår 


Tilda    ï  

Låter superhärligt!!! :)

Emma Engström - Skönhetsbloggare    ï  

Åhh vad skönt med semester!! :D

Anonym    ï  

Sååå fin häst

Ellen - tävlingsryttare    ï  

Vilken söt!!










Kom ihÂg mig?