Härlig Flyinge-dag!

Verkligen en härlig dag idag, superfint väder, Breedersveckan, Flyingedag - kan det bli bättre?!
 
På körningen imorse fick vi köra på Warren Hastingsbanan - en stor utomhusgräsbana typ. Jag och Sofia hade Bonneville som är min favorit av körhästarna. Det gick superbra och han kändes verkligen jättefin större delen av passet. Fick även massa positiv feedback från Marie, vår körlärare, så det var roligt!
 
Stallövningen gick åt till att kolla på 5-åringar från dressyrläktaren, därefter lunch, en superbra clinic med Bosse (Bo Jenå, landslagskapten i dressyr (!!!)) och sen foderstatsberäkning på hippologin. Härlig dag p Flyinge helt enkelt!
 
Efteråt hade jag och Z en bokad tid med sadelprovaren, men efter en timmes väntan fick jag tag på människan som helt hade glömt att hon skulle komma... Kändes lite oseriöst, men hon verkade ändå trevlig och väldigt ledsen för sin miss, plus att hon erbjöd rabatterat pris på tiden vi bokade in nästa vecka så hon fick en chans till ändå. 
 
Jag & Z var ute en sväng i solnedgången uppe vid fälten med Vickan & Sunny istället, vilket var supermysigt. Z var lite trött, men med humöret i topp i alla fall.
 
Hur har eran tisdag varit?
 
 




Isabella    ï  

härlig dag! :)

linah    ï  

vilken härlig bild:D!

Bellah - livet i USA    ï  

Så härligt det ser ut!

Tuva Björnwall    ï  

Men åh vad härligt! :)

Skogsraah ☾    ï  

Så härligt :)

Josefine ♔    ï  

Vilken härlig bild! :D










Kom ihÂg mig?