Sjuk...

Som ni ser på rubriken har jag lyckats gå och bli sjuk på den absolut värsta tidpunkten som var möjligt. Feber och en fruktansvärd huvudvärk när det var dags för mitterminsprov i matte. Kunde inte ha blivit bättre... 

Som tur var gick det ändå helt ok trots allt, hade jag mått bra hade det gått super så jag är ändå nöjd. Typiskt ändå, jag som aldrig blir sjuk. 

Just nu är jag på väg hem, sjukanmälde mig för resten av dagen och ska hem och sova. Men först blir det en snabbis till stallet och skritta ut min lilla häst. Vi ska hoppa P&J imorgon och vill inte att hon ska ha vilat dagen innan, då blir det lite väl roligt...! Hon har även ett kortbesök med massören vid sju ikväll, ska bli intressant att se vad hon tycker om ryggen nu några dagar efter att hon såg den sist. 

Vad gör ni en sån här oktoberfredag?

Min fina när vi var ute och räsergalopperade på fältet igår


linah    ï  

krya!! <3

Tilda    ï  

Äh vad trist o bli sjuk.. Krya på dig!!

Linda    ï  

Jag har en tävling hos mig, det du kan vinna är en massage olja, var gärna med :)
http://nouw.com/LindaLinnros/tavling-hos-mig-20913958

Johanna    ï  

Inte kul att vara förkyld... krya på dig!

Bellah - livet i USA    ï  

Åh krya på dig!

Tuva Björnwall    ï  

Åh vilket underbart fält!! Vill haaa *.*










Kom ihÂg mig?