Roligt roligt roligt!

Gissa vad som blev bestämt sådär lagom spontant nu på kvällskvisten! Jag och Merlin taggar träning imorgon!
Det ska bli roligt men samtidigt lite sorligt, med tanke på att det troligtvis är sista gången jag rider lektion på Merlin. Så ska åka dit i god tid så Merlin hinner torka eftersom det ska regna hela dagen i morgon så får han stå med mystäcke under tiden jag pysslar med lilleman.
Får se om jag ger mig ut i regnet och longerar eller om det bara blir pyssel, man kan ju alltid hoppas på lite uppehåll då och då typ precis när jag ska rida ;)
Om jag har massa tid kanske det blir ett par knoppar eller två för Merlins del, kanske det får vänta till photoshooten.
 
Så nu ska jag planera upp min dag imorgon så jag inte behöver stressa.. Hoppas ni har haft en bra start på denna veckan!
Glöm inte tycka till om outfiten till photoshooten! Inlägget finns här
 
 
/Hanna
 











Kom ihÂg mig?