Är väl dags att berätta...

Bloggen låg ju nere ett bra tag innan vi började därför har ju många av er missat presentationerna av mig och Elin och såklart hästar. Det är ju självklart att det inte går att veta att jag "bara" är medryttare på Merlin. Men tror jag har framgått under tiden.
Varför jag ville skriva det först är för att när vi startade upp bloggen igen så skrev vi att det kommer att ske en förendring från min sida. Då fick jag gissningen att jag ska skulle få en ny/till häst så jag ville klar göra att jag är medryttare, så ni inte blir förvirrade.
 
Men jag kommer inte vara fortsätta rida på Merlin av privata själ. Sen hade det troligtvis hänt förr eller senare med tanke på att han ändå är 25år inte orkar träna så mycket jag vill. Han har varit toppen att som medryttarhäst och har lärt mig massor och han är världens goast och snällast häst. Lilla Leo har ju inte gjort saker och ting mindre roligt, han är ett litet charm troll:)
 
Självklart som ni säkert kan lista ut så kommer jag skaffa en ny medryttarhäst. Men då måste jag fråga ägarn om jag får blogga om hästen vilket jag verkligen hoppas.
Så nu är det till att njuta av tiden med Merlin och ha roligare än någonsin!
Time spent with a friend is time well spent♥


Julia Wisniewska    ï  

Åh vad tråkigt att höra:( Hoppas verkligen att du kommer trivas med den nya hästen och att det går bra att du bloggar om den, håller tummar för dig!

förresten så har jag just nu en tävling på min blogg där man bland annat kan vinna solglasögon/vanliga glasögon med eller utan styrka. Kolla gärna in och var med om du känner för det, hade varit jättekul :)

MalinKalin    ï  

Tråkigt att du ska sluta rida honom men hoppas du hittar en ny medryttarhäst som är bra :)










Kom ihÂg mig?