Let's go!

Var tar veckorna vägen?
Inte för att det gör mig nått ;)
 
Lördag va det... vad händer idag då?
Nu på förmiddagen så ska jag städa mitt rum och kaninernas bur, måste göras. Eftersom senare i dag ska jag bort till stallet och hjälpa till med att fylla höloftet med hö så det kommer ta ett par timmar men det brukar gå rätt snabbt.
Sen är det bara hem igen och fortsätta städa om jag inte har hunnit klart vilket jag borde om jag sätter far nu. Till kvällen får vi gäster så då ska det va städat.
 
Om det nu skulle va så att emot all förmodan skulle va så att jag blir klar med allt så skulle jag behöva plugga som jag inte har gjort i veckan så jag har del att göra. bl.a. matte, den är väl typ viktigast.
 
Men jag har inte så mycket mer att skriva just nu, men vi hörs under dagen!
Ha det bra!
/Hanna
 Mille busar lite...











Kom ihÂg mig?