Home!

Vill ni veta en sak jag hade lektion i ca 1h sen fick vi slua för att vi inte hade något att göra som jag misstänkte. Så jag gick till Subway och åt lunch, då det inte var något gått till lunch och jag var fruktansvärt hungrig. Innan jag tog bussen hem.
 
Så nu sitter jag här och ska greja lite innan jag drar mig till Mac och rider. Dock är det fruktansvärt varm och jag måste gå dit med ALLA grejer, hjälm,väst, stölvar går nog med stövlarna eftersom jag tar dom gamla stövlarna..
 
Nu tänkte jag att ni ska få en outfit.
 
  • Ridstövlar- Börjes (märke?)
  • Ridbyxor - my one (mountain horse)
  • Pikée - Hööks (Hv polo)
  • Hjälm - Hööks (CRW

    (Rider med säkerhetsväst men vet varken var
    den kommer i från eller märke (min gamla) så vi skippar
Blir dock ingen bild sorry:(

Men vi hörs, ha en fortsatt trevlig dag!
/Hanna
 
 
 
 











Kom ihÂg mig?