Crafoord & tacokväll

 Idag var första "riktiga" dagen på Polhemskolan i Lund där vi på hippologigymnasiet håller till fyra dagar i veckan. Att gå från lilla Sätila med 300-400 elever till Sveriges största skola med över 2300 elever är ingen lätt omställning kan jag säga! Herregud vad förvirrande det är! Och känner att jag redan kommit efter i matten efter att ha missat fem minuter på lektionen...
 
Efter skolan var vi och handlade inför taco-kvällen och sen drog alla med häst till stallet. Jag och Z hängde på två andra som skulle rida i Crafoord så vi mötte dem där och så dressyrade vi lite tillsammans. Z skötte sig superfint och trampade på riktigt bra med bakbenen. Hon var lite jobbig i vänstergaloppen och ramlade inåt, men det var ändå mycket bättre än sist vi var i Crafoord så jag är nöjd.
 
Nu på kvällen så var det taco-kväll i södra elevhemmet vilket var mysigt, sen hängde vi där ett tag tills folk började skilda vägar och då gick jag tillbaka till vårat hus för att spendera lite tid med min älskade dator haha.
 
Det var typ min dag idag, sorry att det  bara blivit såna här inlägg från min sida, men det har inte funnits tid för att sitta och skriva riktiga inlägg. Jag håller ju fortfarande på att komma in i rutinerna här nere.
 
Ha det gött!
 
 
 Z i allén idag


Stockholmsjenna.se - En del utav HorseSpot    ï  

Vilken härlig allé










Kom ihÂg mig?