Busy busy

Herregud vad tiden går fort här nere! Har varit helt fullt upp i veckan, därav min kassa uppdatering, sorry! Tänkte att jag kan uppdatera er lite på vad som händer i mitt liv just nu i alla fall :)
 
  • Skolan. Att gå från lilla Sätila på 400 elever till Sveriges största med 2300 har varit en lite svår omställning, men det har gått hyfsat hittills. Dock mycket krångel med att hitta rätt klassrum och hamna på rätt kurser osv. Och mycket, mycket läxor såklart!
 
  • Ezmeralda. Hon tappade en sko i måndags så hon har vilat i veckan medan jag försökt få tagpå en hovis. Han kommer på måndag så då är vi fit for fight igen. Hon är även brunstig just nu och suuuperkär i sin haggranne Victor, de brukar stå och pussa på varann över staketet, jättesött
 
  • Flyinge. Hade första "riktiga" Flyinge-dagen i torsdags, men det blev bara ännu en rundvandring för min del eftersom jag var i körgruppen och våran lärare skulle bli av med sitt vikariat. Istället ska vi få ha Fredrik Persson (!!!) från och med nästnästa vecka i körningen. Då ska vi få testa på att sela och spänna för hästarna och veckan efter det får vi äntligen testa på att köra lite. Ska bli superkul!
 
Det är väl i princip det viktigaste just nu skulle jag tro. Sen händer det ju en del saker runt om, typ på elevhemmet och så men det orkar jag inte gå in på detalj på haha. Ska åka hem till nästa helg också så det ser jag fram emot, ska bli roligt.
 
Ha det gött så hörs vi snart!
 
 
 Har typ bildbrist eftersom jag inte har några bilder alls på denna datorn... Ska se om jag kan ladda över några när jag åker hem.
 











Kom ihÂg mig?